lördag 16 april 2011

Dalai Lama達賴喇嘛:新亞洲,需要怎樣的領導?—2008達賴閉關結束後首次專訪

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

there is - in fact - a question mark in the middle of everything here - that suits me!

Marianne Johansson sa...

faktiskt ett ganska kraftigt frågetecken - och - därefter - ävenså - ett tankestreck - that's my 'line' - my way of being - my way of writing - maybe we have something in common he - dalai lama - and I? - that year mentioned - 2008 - was the year I got a computer of my own with Internet - some sort of importance - the beginning of something new to me - for me - but then in the year of 2008 I had not discovered the You Tube - and I then did not have a blog of my own - there has been some progress since then - during these three years since the year or 2008...har ej gått på någon kurs för att lära mig att använda datorn - har i min ensamhet själv försökt treva mej fram och - 'lately'- har jag hittat 'my way' that suits me - id est you tube - och hela världen som öpppnar sig tack vare you tube - och 'sharing' vilket torde framgå - om någon är tillräckligt intresserad av att 'taga del av' min blogg - det finns nog ingen som har en sån blogg med så mycket intressant innehåll - det är iaf min egen 'tro' _ personliga övertygelse - utan att ha speciellt mkt erfarenhet av andra bloggar - endast ett fåtal bloggar har jag haft kontakt med sen jag började bloggandet - den förste var pensionär nisse - en i sundsvall boende - två år äldre - socionom - härstammande från norrköping - en 'öschötte gunåss' - precis som min far var en 'öschötte' från början - sedermera har jag ju upptäckt 'stationsvakt' - den blogg jag - förutom maja lundgrens blogg - tycker ger mej mest utbyte...