söndag 24 april 2011

Det tinar ojämt

3 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

vissa video clip är bättre än andra av alla de video-clip han har lagt ut för vem som helst att ta del av - jag har nog gått igenom alla som finns tillgängliga på you tube - you tube-ist som jag är - 'det tinar ojämt' är ett av de clip jag gillar - men det finns som sagt flera - han - 'stationsvakt' - har varit något av min favorit alltsedan jag upptäckte hans video clip 'isbildningen' - han är begåvad - framför allt som fotograf - anser han nog själv - men jag är personligen inte spå speciellt intresserad av foton - mer då av video-film-clip och gärna med en röst - i detta fall då hans - som berättar - det är ett extra plus - han vet om det han stationsvakt johnny söderberg att jag är något av en beundrare - ett 'fan' - av honom - men det senaste han lagt ut på sin blogg - är något avvikande - något som har urartat - kanske för att han vill att jag ska förstå att han fått nog av att jag liksom 'förföljer' honom...

Marianne Johansson sa...

... "- ett feenomeeen!..."

Marianne Johansson sa...

... 'ett fenomeen! - så - sort of - sammanfattade han det... - sen - strax därpå - hör man - mycket tydligt - hans steg - när han - sort of - traskar vidare efter 'undersökningen'... - det är alltså stockholmaren johnny söderberg - född den 14 augusti år 1964 - som är 'producenten' av detta 'work of art'...