onsdag 20 april 2011

för mej...

4 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

för mej känns viktigt att kunna acceptera mej själv precis sån (=sådan) som jag är - uteslutande ( = bara = endast) jag själv - ingen annan - är kapabel till det - detta...

Marianne Johansson sa...

jag 'jobbar på det' som man brukar säga ibland - men egentligen har jag ju redan för länge sen accepterat mej själv precis sån som jag är - en helt annan sak att någon annan - några andra - skulle ha denna kapaciteten... ('dena kapacitet' vore kanske bättre rent språkligt - men jag bryr mej inte om att ändra - det jag rent spontant skrev får stå kvar...)

Marianne Johansson sa...

det fåtal männischor som känner mej förstår nog vad jag menar med de ord jag just uttryckt något med - åtminstone kanske 'förstår' till ca 90% eller nåt sånt - vad vet jag? - jag vet i a f att jag är ensam.

Marianne Johansson sa...

'denna kapacitet' i st f 'dena kapacitet'...