torsdag 14 april 2011

The Obama Deception HQ Full length version

4 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

do enough many know the truth?

Marianne Johansson sa...

den sista halvtimmen av denna film får mej att undra - verkligen...

Marianne Johansson sa...

jag menar det som sägs om global warming - ???!!!

Marianne Johansson sa...

det som sägs om weapons i usa - of course there are too many weapons - too many - by far too many - there should not be any überhaupt - that's my view - jag kan alltså inte säga att jag gillar allt som sägs i denna film - många frågetecken faktiskt - speciellt vad gäller den sista halvtimmen av filmen - innan tycker jag det var intressant att få veta ett och annat - men jag kan liksom inte svälja allt - speciellt inte det som sägs om global warming och om vapnen i usa ... man får lov att tänka självständigt - och att vara kritisk torde vara tillåtet...