måndag 30 maj 2011

ANXIETY, FEAR and STRESS Relief with EFT

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

rent spontant fick jag en känsla av att hon liknar mej - håret - visserligen har jag ingen lugg - men håret för övrigt - men mitt hår är faktiskt längre än hennes - dock skulle jag aldrig bete mej så som hon beter se - känns helt främmande för mej - jag tycker faktiskt det verkar nervöst på nåt sätt att bete sej så som hon beter sej - hon och jag är nog egentligen inte så speciellt lika - i sättet vatt vara - bete sej - även om jag rent spontant momentant fick en känsla att det fanns en viss likhet bara p g a håret... as to age there is also a difference - maybe an age difference of 20 years - mabe more...

Marianne Johansson sa...

har googlat lite på eva marklund - en är född i söderhamn år 1971 - en annan är född i boden i norrland (år vet jag ej) - jag vet iaf att denna marklund är en annan person - dvs en annorlunda person än jag - framför allt vad gäller ålder men oxå vad gäller annat - vad gäller bostadsort - födelseort t ex - men oxå vad gäller annat - iaf skulle jag inte bete mej som hon är på det här videoklippet - en eva marklund är visst konstnär - en annan är visst mezzosopran - det kanske finns fler eva marklund - ja båda dessa eva marklund som jag sort of snabbt hittade på google har tydligen sort of konstnärliga yrken och båda befinner sig i en helt annan ålderskategori än den kategori av ålder jag befinner mej i - olikheter finns alltså - är alltså förhanden - men visst hade det - in retrospect - varit roligt även för mej om jag hade haft självkänsla i mitt liv att ägna mej på heltid - och på något sätt ha blivit försörjd - åt det konstnärliga - one way or the other...