tisdag 31 maj 2011

My Daily Affirmation!

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

vad ska man säga om detta? - ja att jag ibland - ganska ofta kanske - känner det som att jag är unik - det kan ju kanske stämma... - men för övrigt? - olika människor har olika drömmar...

Marianne Johansson sa...

f ö undrar jag för min personliga del om jag som snart 69-årig överviktig (132,9 kilo netto) kan ha några som helst drömmar - mer än den här drömmen som jag sort of 'lever' just nu - att liksom ha hela världen till mitt förfogande via min blogg och via google och via you tube - har jag ju redan min dröm 'fulfilled' - vad mer kan jag under förhandenvarande omständigheter drömma om - man anpassar sig till situationen - till ålders- och kroppsviktssituationen - och förevarande disablement - förevarande sort of handikapp...