söndag 10 juli 2011

Carina Rydberg läser TId för fotboll

3 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

det denna nu 49-åriga stockholmska beskriver kan jag inte känna igen mej i - jag vaknar alltid med förväntan - men det hon beskriver är visst hur hon såsom 27-årig kände sej - denna carina rydberg - vars bok 'den lägsta kasten' jag såsom spårvagnsförare på en rast på drottningtorget i pressbyrån därstädes köpte när den var relativt nyutkommen - en pocket som jag har någonstans i mitt hem - jag vet inte var - och som jag väl åtminstone delvis läste då den var nyinköpt - denna författarinna återfinns alltså - blogglistevis - på maja lundgrens blogg - en blogg som jag besöker flertalet ggr dagligen...

Marianne Johansson sa...

rättelse: hennes bok hette - heter - 'den högsta kasten' (alltså ej - som jag felaktigt - skrev 'den lägsta kasten'...)

Marianne Johansson sa...

hon - carina rydberg - befinner sig just nu på ön bali - det har jag nyligen läst på hennes blogg...