måndag 25 juli 2011

Hålla rent mot extremismen

Hålla rent mot extremismen

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

jag förvånas faktiskt en aning av denne herre johan lundberg - eftersom jag själv har lyssnat mycket på noam chomsky så har jag fått 'en bild' som skiljer sej en aning från den bild han har - denne konservative herre som tydligen är inne på samma linje som Herr Gustafsson - jag är ingen akademiker - har ingen akademisk examen ens av den lägsta art - kanske jag därigenom skulle bli utklassad omgående av såna scholars som johan lundberg - han är ju docent - och lars gustafsson har ju utklassat mej från sin blogg någon gång förra året - märkliga beteenden vissa har - så som jag ser på det - jag antar att han johan lundberg 'inte ens vill ta i med tång' 'en sån som noam chomsky' - människor är olika - det har jag insett för länge sen - att bildning innebär ett och annat det har jag förstått - sen finns det olika slags bildning - jag föredrar sådan bildning som noam chomsky representerar - så var det sagt...

Marianne Johansson sa...

nu kanske eventuellt någon som eventuellt läser detta tror att jag är en sånn männscha som gärna vill skryta - kanske att jag är sånn - men allt har ju sin förklaring i något...