måndag 25 juli 2011

Om terroristmanifestet 2083

Om terroristmanifestet 2083

3 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

ja jag kollar ju varje dag - flera ggr - maja lundgrens blogg - och hennes blogglista - detta här jag nu fört över till min blogg finns alltså på hennes blogglista - jag vet inte vad jag skall säga om detta som skrivs här - jag vet att denne herre - född år 1960 - visst en gång har skrivit en doktorsavhandling om harry martinsson och han kan titulera sig docent - vid stockholms universitet - och han är dessutom chefredaktör för tidksriften axess magasin - han har vad jag har kunnat förstå samma politiska uppfattning som professor lars gustafsson - även känd som Herr Gustafsson...

Marianne Johansson sa...

'harry martinson' statt - i st f - 'harry martinsson'...

Marianne Johansson sa...

namnet på litteraturdocenten i fråga: johan lundberg - han som har varit - men ej längre är - chefredaktör för tidskriften 'AXESS Magasin' - då - på den tiden - för 3 år sedan - hade maja lundgren en blogglista - numera - sen en längre tid - har hon ej längre en sådan lista - 'blog roll'...