tisdag 27 november 2012

Alla Vilda - Med Birgitta Stenberg OFFICIELL TRAILER

5 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

jag återkommer när jag avlyssnat dagens 'moraltest' i sr.se/p3/christer...

Marianne Johansson sa...

jag fick intrycket att en hel del klippts bort i roberts intervju med birgitta stenberg - ingenting sades ju om sex - vilket annars brukar tas upp i intervjuerna - märkligt - minst sagt - just i detta fall - med just henne - när man fått klart för sig vem hon är och har varit... - bengt brüldes betyg: "en tvåa!" - "en inte särskilt stark tvåa!" - "en 'mitt i prick' tvåa!"...

Marianne Johansson sa...

'jag är snart 80 år' - nått sånnt säjjer hon visst... jag behöver inte säjja att jag snart är 80 år! - jag har ju nyligen - för idag exakt 10 dagar sen - fyllt 'endast' 71 år! - så i jämförelse med henne känner jag mig faktiskt 'ung'... - det var kanske att ta iii -'ung' känner jag mig ej...

Marianne Johansson sa...

hennes - birgitta stenbergs - levnadstid: 26 april år 1932 - 23 augusti år 2014...

tomeighm sa...

o0g02s6s69 i0e85r5m28 p0l61g8z74 s1c41g8q86 r5d50o1p75 o6p83c3z55