fredag 30 november 2012

William Petzäll ställer Beatrice Ask mot väggen angående sprututbyten

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

jag googlade på 'magnus petzäll on you tube' eftersom magnus petzäll - enligt 'nyhetsbrev från vartgoteborg.se fått utmärkelsen 'årets tjänsteinnovationsfrämjare 2012' - det fanns inget på magnus petzäll på you tube - i stället fanns en massa på william petzäll - och av en slump mer eller mindre blev det detta jag förde över hit till min blogg..... när jag i nyhetsbrevet från 'vårt göteborg' såg namnet magnus petzäll blev jag naturligtvis nyfiken om jag kunde utröna om det eventuellt fanns något slags släktskap mellan magnus petzäll och william petzäll... men detta kunde jag ej utröna - ej heller kunde jag föra över ngt via 'blogger dela' fr you tube med denna 'årets tjänsteinnovationsfrämjare'... 'bambuser' och 'vimeo - där figurerar han magnus 'petzäll - men det är ej så lätt för mig att föra över från 'bambuser' och 'vimeo' till min blogg...

Marianne Johansson sa...

under sin ganska ringa levnadstid fick han - william petzäll - iaf tillfälle att tala i sveriges riksdag - såsom vald riksdagsledamot...