måndag 9 september 2013

Helen Rydberg

4 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

inte ens dääh - i mittt fall - alltså inte ens via face book - eller f ö via internet - kommunicerar jag med någon öht - mer än att jag sen ca tre år tillbaka - någon enstaka gång ibland har skrivit en kommentar på maja lundgrens blogg 'cronache di maja' och johnny söderbergs blogg 'stationsvakt'...

Marianne Johansson sa...

jag anade nästan att denna dam skulle vara ungefär gleichaltrig med 'moi'... via 'litteraturberget' har jag fått upplysning om att hon blev född år 1943 (vilken månad och dag framgår ej) - jag blev ju född i november år 1942 - så det kan väl ej skilja mer än maximalt 12-13 månader i ålder mellan henne och mej - och vore hon född redan i januari - kanske det endast skulle skilja ett par månader - som jag alltså är äldre...

Marianne Johansson sa...

via förlaget hennes - där hon har blivit utgiven - schildts & söderströms - så har jag kunnat få upplysning om att hon föddes i juni månad år 1943 - und zwar i ludvika i dalarna.... hon är alltså blott ett halvår yngre än moi...

Marianne Johansson sa...

"så oolik - troor man - alla anndra..."