torsdag 17 april 2014

en betyydelsefull perschoon...

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

en betyyyydelsefull perschon vid namn måååd... - i dag har sveriges statsminister - fredrik reinfeldt - hållit ett förschvaaarstaaal - som heter 'duuuga' (?!?) - i KU - dvs Konstitutionsutskottet - vad gäller den betyyyydelsefulla perschoonen måååd! (by the way: jag har rent personlighetsmmässigt aldrig någonsin - sen hon måååd - dvs maud olofsson - i new york - in the United States of America - kommit på idén att bilda - skapa - 'Alliansen' - kom fram i 'rampjuset' som någon som tagit initiativ att bilda 'Alliansregeringen' i 'Sverige - ... - alltså inte enbart rent politiskt - utan även rent mänskligt - personlighetsmässigt - känt någon som helst 'samhörighet' med denna - iaf - vad man kan förstå - i - enligt - hennes egen uppfattning - oerhört betydelsefulla person!)

Marianne Johansson sa...

kunde jag ej haft möjlighet att uttrycka vad det var jag ville ha sagt lite enklare...(?) - det borde jag väl - egentligen - ha kunnat ... det tycker jag nu - i efterhand - när jag läser igenom vad jag just skrev... - men det får stå... - det var alltså ett spontant uttryck för min känsla - efter att just åhört statsministerns 'förschvaarstal i 'KU'...