måndag 21 april 2014

Who Will Pay for Climate Change Disaster?



2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

to pay... - to pay for something... - what is 'something'? - kan 'something' - sort of - 'täcka in' - betyyda - nästan vad som helst? - ja kannsche... - när man - liksom - inom en inte alltför avlägsen 'framtid' kommer att ligga och förruttna i en gammal graav... vad betyyder då dettta? - dettta som kallas 'climate change'?! - varför ska jaag - på 'graavens rannd' - sort of - behöva bryy mej?

Marianne Johansson sa...

although being 'of age' - 71 år - och - om jag får leva så länge - i november i år 72 år!... although såå gammmal så kan jag ändock ej låta bli att sort of 'taga del av sådant här' - som ju egentligen ej är så speciellt angenämt att taga del av... - men även en sådan person som birger schlaug - som ju faktiskt den 29 januari i år uppnådde pensionsåldern - 65 år - kan ju - faktiskt - ej låta bli att 'taga deel' av sådant här... - sådant som kallas 'climate change'... - visserligen är det ju gannska så många år som hann tagit deel av såådant häär... - jag kan inte ens en tuusendel av allt dät som han kan en massssa om... - men sen jag upptäckte hans blogg så tar jag varje dag del av det han har att säjjja - och oftast även för jag över det han på sin blogg har sagt till egen blogg...