tisdag 6 maj 2014

lite drygt och lite knappt...

1 kommentar:

Marianne Johansson sa...

es handelt sich also um das alter: åke cato är - som han nyss på sin blogg har skrivit 79 och ett halvt år... - jag - å min sida - är 71 och ett halvt år... - i hans - åke catos fall - rör det sig om lite drygt 79 och ett halvt år - som alltså är hans ålder - i mitt fall rör det sig om lite knappt 71 och ett halvt år... vad jag förstår - så har både han och jag - om det beror på den höga åldern eller något annat - samma inställning till det stundande valet den 25 maj - till europa-parlamentet... - även jag fick med posten i går det - sort of - 'viktiga'? - kuvertet... - jag - å min sida - inte ens öppnade kuvertet... - jag känner - as a matter of fact - avsmak för det hela... - som jag tidigare på min blogg yttrat/skrivit: 'eu är så långt bort ifrån demokrati som man kan komma...' - jag har även tidigare på min blogg yttrat/skrivit: 'hela det svenska folket har blivit överkört vad gäller eu - liksom även vad gäller nato'...