söndag 21 september 2014

en 25-årig hemtjänst-anställd person...

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

en 25-årig hemtjänst-anställd person - enligt uppgift med namnet 'lovisa' - skall - enligt uppgift - telefonledes höra av sig till mig på onsdag - dvs den 24 september vecka 39 år 2014... jag ägnar mig åt att invänta detta... - den 25-åriga hemtjänst-anställda personen - med - enligt uppgift - namnet 'lovisa' - var här hos mig gångna onsdagen vecka 38 - dvs den 17 september år 2014... - 'lovisa' kom klockan 14.00 - och hon gick exakt klockan 14.30 - dvs exakt en halv timma... - 'lovisa' har nu totalt 3 stycken ggr varit på besök hos mig - första gången var - ett mycket kort besök - i våras någon gång - 2:a gången var onsdagen den 21 augusti - exakt 30 minuter - från klockan 14:30 - 15:00... - hur det kommer att bli vid vårt telefonsamtal kommande onsdag - det vet jag ej... - jag vet inget om min s k 'framtid' - det finns ingen som förstår mig...

Marianne Johansson sa...

jag har ej själv - av egen fri vilja - på eget initiativ - ansökt om 'hemtjänst'.... - att vara - sort of - 'på gravens rand'... - att ha ett värde av noll och intet...