lördag 26 september 2015

Gunter Gabriel - Ich bin ein Nichts (Live NDR Talk Show)

3 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

jag kan ej tänka mig att richard david precht skulle kunna känna igen sig i denne human being namens gunter gabriel... background - sort of - different... but - never the less - beide sind 'human beings'... und beide sprechen deutsch!

Marianne Johansson sa...

richard david precht föddes den 8 december år 1964 (desselben jahrgangs also wie johnny söderberg - bloggaren som jag tidigare skrev en del hos kommentarsmässigt...)- jag har för mej att noam chomsky - även han - föddes den 8 december - jedoch ett antal år - 36 år! - tidigare - chomsky's jahrgang är 1928 - samma jahrgang som min svåger som - alas! - dog den 17 september - alltså för 9 dagar sen...

Marianne Johansson sa...

har nu kollat: noam chomsky föddes den 7 december år 1928... - alltså har richard david precht födelsedag en dag efter noam chomsky...