lördag 12 september 2015

Tages Like A Woman

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

dan larsson var en gång i tiden arbetskamrat med mej - på h a n d i c bolagen - i norra tynnered... det var 1974-1975... han satt på inköpsavdelningen.... jag satt på en annan avdelning under ledning av en herr bengt fredriksson - tror jag han hette... jag har tidigare här på denna blogg (eller var det kanske 'keinerlei' bloggen?) för kanske några veckor sen eller så återgett det betyg som VD gunnar wennerström gav mig - mycket välvilligt! - vid min egen begäran att få sluta min anställing därstädes... (dan larsson blev imponerad av mina tyskaspråkkunskaper - det kommer jag ihåg...)

kerstina sa...

Hej Marianne!
Kul att höra om Danne på Handic. Han är pensionär sedan några år och bor nu i Frankrike med fru Anette. De heter Bexér i efternamn.
mvh
Göran Brandels