måndag 27 december 2010

Kay Ryan Poetry Reading at College of Marin - Part 1

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

dagens dos av poetry nu nästan tillgodosett... denna poet som jag av en ren slump idag upptäckte - tack vare att jag upptäckt - fått syn på - ett gammalt litet tidn utklipp - från år 2008 - tidn utklipp - varav jag har otaliga - vilket just en speciell dag liksom kommer upp ur mängden - ja det vet man aldrig i förväg ... - sånt är kul - att man liksom inte i förväg vet - vad som kan liksom dyka upp - ödet eller vad? - nä inte ödet - så dramatisk behöver man ju inte vara när det gäller sånt här - men slumpen - numera finns ju oxå böcker - nästan forskning - i detta ämne 'slump' - vad det egentligen är f'nåt - 'slumpens skördar' finns visst ngt som heter - jag är iaf glad att jag upptäckt denna poet - jag känner mig nästan en aning beläktat med henne - hur pretentiös får man vaaa???

Marianne Johansson sa...

'besläktad' borde det ju ha stått - i st f 'beläktat' ... - dock är jag ej sexuellt - sort of - besläktad med henne - har för mej att jag någonstans sett en uppgift om att hon är lesbisk... på det sättet anser jag mig ej vara - sort of - besläktad med henne...