fredag 27 maj 2011

Monica Törnell - Förut (När jag var liten)"Å jag trodde på Håkan..."

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

dom orden skulle inte jag skriva - sjunga - jag är en annan än hon än den som skrivit författat de orden hon sjunger - en gång i min barndom min mycket tidiga ungdom drömde jag om att bli sångerska - senare har jag oxå drömt om att bli poet - den drömmen har jag immer noch... - men ord är olika för olika - that's it... - i min ungdom drömde ja oxå om att bli skådespelerska - men sen blev det något helt annat av mitt liv - inte blev jag sångerska - inte blev jag skådespelerska - ej heller poet - som jag skrev i min presentation av mej själv här på min blogg - jag är e männscha - as simple as that? YES!

Marianne Johansson sa...

förresten även konstnär drömde jag om att bli i min ungdom - inte blev det något av det heller - men e männscha ä jag iaf - med allt vad det vill säga - på både gott och ont...