onsdag 27 juli 2011

Dom Stod och Dog av Sofia Fredén

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

inte för att jag tycker att det här är speciellt bra - anledningen till att jag googlade på sofia fredén var att jag i en gammal återvinngstidning från 25 mars 2011 - GP - läste en artikel om sofia fredén - som - född 1968 - visst växte upp i påvelund i göteborg - men som numera och kanske sen rätt länge - bor i stockholm - hon är dramatiker - tydligen en utbildad sådan - och hon har visst fått flera priser - jag fick fram videoklipp beträffande hennes produktion - dramatiska sådan - - först en del på utrikiska - spanska? - och sedan detta på svenska som första alternativ - vad jag skall säga om detta? - jag vet inte...

Marianne Johansson sa...

'återvinningstidning' i st f 'återvinngtidning'...