tisdag 14 maj 2013

Democracy Now! U.S. and World News Headlines for Tuesday, May 14

3 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

fantastiskt! - jag trodde det var en engångsföreteelse när det lyckades mig tidigare här idag att föra över från you tube till denna min blogg - ej endast rubriken utan alltihop!
- jag har ju sen början av mars 2013 ej haft den möjligheten som jag tidigare under lång tid varit bortskämd med... få se nu om detta lyckosamma överförande kan fortsätta... jag vågar knappt tro att det är sant...

Marianne Johansson sa...

jag har nyss - ånyo - lyssnat på denna verklighetsrapportering från democracy now... det gläder mig att detta finns på min blogg - att detta får lov att finnas på min blogg! - det är ju inte allt som man liksom har chans att 'ta del av' - t ex ej den blogg som innehas 'via blogger' av den mycket högtstående damen som bor i kungälv och som har namnet petra rhodin - hennes blogg är jag ej ens tillåten att läsa! - av någon för mig o-utgrundlig - oförklarlig - anledning - jag har ej blivit förnekad ens en enda gång att ta del av nyhetsrapporteringen - verklighetsrapporteringen - från democracy now... men under en tid - ca 2 månader - har det ej varit för mig möjligt att via 'bloger dela' föra över från democracy now till egen blogg - mer än endast rubriken - men nu - sedan igår - till min stora - glada - glädjande - överraskning gick det igen - tack för detta! - jag tycker om - uppskattar - att ha chans att lyssna på det amy goodman och andra på democracy now har att rapportera - att jag dessutom har chans att ha det hela på min blogg - vilken ära!

Marianne Johansson sa...

'blogger dela' i st f 'bloger dela'...