söndag 25 augusti 2013

ibland...

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

ibland tänker jag att han carl bildt nog skulle behöva någon som korrekturläser det han skriver på sin blogg innan publiceringen - har just läst det han under datumet 24 augusti 2013 skrivit: "i samband med att riksdagen åter samlas inför sommaren"... tror han månne att det är sommaren vi nu - sort of - har framför oss? - precis som om han ej trodde - eller var medveten om - att det ju - egentligen - är precis tvärtom... - sen jag - för jag tror ca ett halvår sen eller så - började dagligen läsa hans blogg - efter det att jag upptäckt den på åke catos blogglista - har jag faktiskt mer än en gång reagerat på att han tydligen saknar någon som korrekturläser det han skriver - om han nu själv ej tycker sig ha tid att kontrollera det han just skrivit...

Marianne Johansson sa...

sen är det ju en helt annan sak med mej - vad gäller mej - vad jag spontant - och ibland obetänkt - häver ur mej på min blogg - en helt annan sak! - jag är ej sveriges utrikesminister! - jag - å min sida - går ju ibland - t ex - även inn för att rent meedvetet ägna mig åt feelstavningar...