onsdag 20 november 2013

det gläder mej...

3 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

det gläder mej att jag nu har tagit bort alla de 3 stycken kommentarer jag den senaste tiden dristat mig till att göra på hans - thomas nydahls - blogg... jag hör ej hemma där på hans blogg - liksom jag ej heller gjorde det på erik jakobssons blogg - 'rapsodi' - där jag även tog bort de inalles två kommentarer jag hade gjort... - jag är ej en beläst och berest och bildad person - that's why...

Marianne Johansson sa...

korrektur - correction: einar jakobssons blogg - 'rapsodi' i st f 'erik jakobssons blogg - 'rapsodi'...

Marianne Johansson sa...

man kan alltså - unter umständen - sort of - glädja sig åt att ha förmåga/förmågan - som man kanske iaf själv inbillar sig - att komma till självinsikt... - alltid nåågot...