fredag 21 augusti 2015

brott...

3 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

har jag gjort mig skyldig till brott mot upphovsrätt - eller intrång i något som jag ej borde ha gjort mig skyldig till att göra intrång in i... - är jag en brottsling?

Marianne Johansson sa...

det finns även något som kallas hemfridsbrott...

Marianne Johansson sa...

vad jag kan förschtå så finns en mängd olika sorters brott... jag har dock ej riktigt förschtått att jag skulle behöva betecknas som en perschon som ägnar sig åt brottsliga handlingar... att jag är en bloggare och upptäckt you tube och dess möjligheter... det är dät som det i mitt fall har varit fråga om... jag visste ej att jag var en brottsling... så var däät sackt... - bloggandet och youtube-andet är det enda som för mig får det att kännas som att livet har en mening - 'på gravens rand'... jag är en totalt ensam männischa... men jag känner mig ej helt isolerad och ensam tack vara mitt bloggande och allt som jag på 'universitet youtube' kan 'tillägna mej - berika mej med... facebook är dock inget för lilla 'moi'... ej heller tycks richard david precht tycka att facebook är någonting... ej heller günter grass tyckte att facebook var något annat än 'shit'! - alltså inget att ha! ... - att tydligen vissa anser mig vara en brottsling - då jag för över via 'blogger dela' från you tube - ja det är ju lite tråkigt... en hel del har alltså - dock ej av mig! - blivit borttaget från min blogg - mina bloggar - pga att vissa anser mig vara en brottsling - något som jag ej var medveten om... det går ju så lätt att via 'blogger dela' föra över till egen blogg... då - i så fall - om det vore - är - brottsligt - så borde det väl förhindras - detta att det så lätt via 'blogger dela' går att föra över till egen blogg...