lördag 5 september 2015

Universitetsstyrelsen föreslår Pam Fredman som rektor 2015-2017



3 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

det är jötteborschka som denna civilingenjör från chalmers talar... detta torde man ej behöva betvivla... född blev hon - alltså i jöötet - und zwar den 13 maj år 1950... hon är alltså 7 och ett halvt år yngre än moi... ålderspension - 65 år - upnådde hon alltso den 13 maj i år... varför tycks ja ha ett behov att - sort of - tala nedsättande om henne? det kan man fråga sej... hon har alltså ej endast - blott och bart - förvärvat titeln civilingejör från chalmers - und zwar i sin ungdom... hon har - wie es hervorgeht - även förvärvat en hel del andra fina benämningar - och ansvarsområden... alltså Någon att räkna med... är lilla 'moi' - as a vergleich - någon att räkna med? - mitt svar: nej jag är Ingen! - alltså ingen med stor begynnelsebokstav! dessutom 'befinner jag mig på 'Gravens Rand' - något som antagligen ej denna dam jöör... att hela tiden vara medveten om att befinna sig på den Randen - d.h. Gravens... vad betyyder det(?)

Marianne Johansson sa...

'jag' i st f 'ja'...

Marianne Johansson sa...

har hon - denna Dam - ägnat sig år spårvagnsförarjobbet i hela 16 år? - vilket - något som - lilla 'moi' har... nej varför i hela fridens namn skulle en sån som Hoonn behöva ägna sej åt något såådant jobb? - dät är - in fact - oolika för oolika... detta med intelligens kan alltså vara olika för olika...