söndag 5 december 2010

Lars Winnerbäck - Timglas

3 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

i och för sej så skulle det ju ha kunnat vara roligt om orden hade kunnat vara rättstavade... - i och för sej..

Marianne Johansson sa...

jag missade visst en punkt - det skulle naturligtvis ha varit tre punkter efter det sista ordet i mitt - min - kommenterade - kommentar - klockan 18:18 igår söndagen den 5 december år 2010 - veckans nummer 48...

Marianne Johansson sa...

nästa vecka är Vecka 48 - år 2011 - Veckan 48 - år 2006 - dvs för 5 år sedan - var en vecka som jag helst egentligen vill glömma - skulle vilja att den inte hade funnits - den veckan - V48 - torsdagen den 30 november år 2006 avled min förstfödde son - han som hade blivit född den 21 januari år 1979 - han avled tragiskt - mycket tragiskt - i sin lägenhet - kometgatan 19 i bergsjön - en stadsdel i göteborg...