lördag 18 december 2010

You are not Stuck: You can change at will

1 kommentar:

Marianne Johansson sa...

anledningen till att jag valde just detta inslag var att ordet 'stuck' användes här - jag har själv vid två olika tillfällen på två andra bloggar - dels conny's blogg 'tankar' dels - johnny's blogg 'stationsvakt' - liksom framfört det ordet framför andra ord precis som just det ordet framför alla andra tänkbara ord uttryckte just det som jag vid tillfället ville ha sagt - 'kaktusar' tror jag var namnet på det inlägget hos conny - bloggen - 'tankar' - conny som faktiskt står som en av få som satt upp sig som intresserade av min blogg på min webbsida ... - vad gäller johny - och hans blogg 'stationsvakt' - så har jag så sent som för en stund sen idag skrivit att jag associerade till ordet 'stuck' - jag känner inte denne johnny - en relativt ny blogg bekantskap - 23 år yngre än jag - så jag vet inte hur han reagerar - conny har jag bloggvis känt lite längre ...ps: det var under ett annat inlägg med en carl larsson målning med en naken mullig kvinna - som jag gjorde en referens till inlägget med ett kraftstånd av kaktus - kaktusar - jag har nu kollat in på hans blogg - men det är inte lätt att hitta där .....