lördag 18 december 2010

zvammel...

4 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

jag har just konstaterat att jag ej finns med på zvammels blogglista - varför ska då hon stå som bloggintresserad på min blogg - det var nog en 'överloppsgärning' att hon för rätt länge sen satte upp sej på min blogg som intresserad - jag tror hon inte är ett dugg intresserad av det jag har på min blogg...

Marianne Johansson sa...

för övrigt har jag förstått att det övriga fåtalet som står som intresserade på min blogg ej heller är det minsta intresserade - huvudsaken är ju - såsom jag själv ser på det - att jag åtminstone själv tycker att det som jag har på min blogg är av intresse - jag begär egentligen inget mer...

Marianne Johansson sa...

vad 'scottlord' är för nåt - för nån - det begriper jag helt enkelt inte - verkar mystiskt... 'scottlord' står alltså - förutom 'zvammel' - 'conny' och 'elin' som intresserade av min blogg - ända sen conny startade sin blogg 'tankar' så har jag skrivit på hans blogg - när jag känt mig manad därtill - 'elin' och 'conny' är ju mycket nära vänner och har samma 'jargon' - en 'jargong' som är mig helt främmande - 'zvammel' har jag efter det jag upptäckt henne på blogglistan hos by-rackan cici och ingersord - skrivit lite hos tidigare när något varit av intresse även för mig - men det blir alltmer sällan numera - elin har sina barn som upptar henne till 100% - min levnadssituation är inte sådan att jag kan känna någon större samhörighet med henne - conny har oxå fått mig att förstå att han helt enkelt inte är intresserad av politik alls - iaf inte på det sätt som jag är det - jag har bl a skickat honom ett intressant tal - en intressant intervju med harold pinter - totalt o-intresse från hans sida - maja lundgren kollar jag varje dag - och hon besvarar för det mesta det jag skriver på hennes blogg - hedervärt! - nyligen har jag via maja lundgrens blogg även upptäckt en med maja lundgren jämnårig som heter johnny - och som har bloggen 'stationsvakt' ...

Marianne Johansson sa...

redan för nu mycket länge sen tog 'conny' bort sej här från min blogg... 'zvammel' och 'elin' är även bloggare som hör det förgångna till... - den enda som jag nu - och sen jag tror drygt 4 år tillbaka - har en viss blogg kontakt med är maja - dvs maja lundgren... skriver - kommentarsmässigt - lite då och då på hennes blogg -och hon brukar svara - och - som jag iaf inbillar mig - behandlar mej med en viss sorts respekt... det är jag tacksam för...