tisdag 3 april 2012

Agneta Norberg - Yury Morozov: ARCTIC CONFLICT

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

I cannot but say this: This is sad! (=sorgligt!) ! What is sad? - do I have to explain what I mean with what is sad(=sorgligt)?! - She - agneta norberg - is a woman of courage - a courageous woman - I am not that courageous - but I think she is right in what she is saying... - att kunna genomskåda 'saker och ting' - hon - agneta norberg - har förmåga att genomskåda 'saker och ting' - naturligtvis tycker han majoren jan björklund - vice statsministern i sverige - och statsministern i sverige - fredrik reinfeldt - att dom har förmåga att kunna genomskåda 'saker och ting' - och naturligtvis utrikesministern carl bildt - men vem håller jag liksom med? - om jag ska uttrycka mej så - jag håller med hon agneta norberg! - jag är alltså ej för NATO! - ej heller är jag för att sverige har blivit tyst tvångsanslutet i detta som kallas NATO... men vad kan jag? - en snart 70-årig gammal överviktig kärring! - med begynnande alzheimer-symptom! - jag förmår inget! - mer än att visa här på min blogg var mina sympatier finns! - och jag kan även - lately - visa för 'allmänheten' via 'google+' - men jag tror ingen bryr sig av 'allmänheten' att kolla vad jag liksom google plussar...

Marianne Johansson sa...

'what i mean by' instead of ' what i mean with'... (då - på den tiden - för 2 år sedan - hade jag tydligen ännu ej gått över till att skriva det engelska ordet 'I' - den engelska bokstaven - för 'jag' med liten bokstav...)