söndag 1 april 2012

inte bara...

6 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

inte bara i ystadskillen lars yngves gratistidning 'nya upplagan' återfinns noam chomsky - även i min blogg återfinns noam chomsky - helt gratis för vem som helst att ta del av...- och naturligtvis på you tube - varifrån jag har hämtat det som jag har på min blogg...

Marianne Johansson sa...

jag kan inte längre skriva inlägg på min egen blogg... - jag hade tänkt att skriva ett inlägg betitlat 'ingen....' och jag hade tänkt att skriva kommentaren därinunder: "'ingen' är ordet som kom till mig"...

Marianne Johansson sa...

kan man säga att det ibland ligger ngt i uttrycket 'inget ont som inte har ngt gott med sig' - man får liksom försöka resonera sig fram till ett och annat - sort of 'på gravens rand' - när liksom egentligen allt för att inte säga allting är för sent - men ännu är jag konstigt nog vid liv på något sätt - men hur länge till? - hur många dygn till? (i ovisshet...)

Marianne Johansson sa...

eftersom jag fick ett meddelande tidigare idag att Blogger ej längre kan ge mig 'stöd' - så vet jag ej vad jag ska ta mej till - jag kan inte längre gå in för att göra ett nytt inlägg på min blogg - jag känner mig handikappad - men det gick iaf att föra över från you tube till min blogg - åtminstone det gick - alltid ngt att vara tacksam för...

Marianne Johansson sa...

numera - sen den 11 mars 2013 - kan jag ej - alas! - föra över fr you tube till min blogg - till någon av mina två bloggar - inte så roligt - men jag överlver väl - åtminstone det... (ordet 'alas!' har jag lärt mig av bryan magee - han nämnde det ordet en gång i en intervju med iris murdoch via bbc...

Marianne Johansson sa...

'överlever' i st f överlver'...