tisdag 4 augusti 2015

förschööker sääga nåågot...

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

jag förschöökte nyss skriva en kommentar under något som någon skrivit på facebook - men det gick ej.. denne någon är ej min facebook vän... kanske därför det för mig ej gick att skriva kommentar... - ej heller gick att trycka på gilla-knappen... jag förschtåår det - detta - ej... det var iaf något om att han nästan började undra om bilen hans försökte säjja Något... ?! - jag tyckte det var kul skrivet..... det ville jag på ngt sätt få fram... men det gick ej... i stället får det gå an med detta - på egen blogg - detta funkar ju - gott sei dank - för lilla 'moi' - noch! danke! någon rutinerad facebookare är jag ej _ långt därifrån... men sen ca 5 år är jag en bloggare - och sen ca 4 år en flitig användare av you tube - und zwar mitt egna 'universitet'.... ska gå tillbaks och kolla en gång till vilket namnet var på killen som skrivit så underfundigt om sin bil - undrande så smått om bilen kanske ville säjjja Något... - återkommer diesbezüglich...

Marianne Johansson sa...

peter westerberg är namnet - och han är en av de facebook vänner som malin langelin har... min son hampus är ju sen några månader sambo med malin langelin och hon har därför även accepterat att vara facebook vän med lilla 'moi'...