lördag 10 juli 2010

rensa i röran...

4 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

"rensa i röran och förändra ditt liv! - här får du inspitation att röja och rensa som aldrig förr - att gå igenom lådor - garderober - bokhyllor - vinds- och källarutrymme - lägga i olika högar - beroende på vad som ska hända med sakerna - skänka bort - sälja på loppmarknader - annonsera - när du städar och röjer ut befriar du dig samtidigt från negativa känslor och bereder plats för ny och positiv energi - karen kingston har många års erfarenhet av att arbeta med feng shui och hon förklarar hur alla onödiga saker vi har i våra hem får energin där att stagnera - i den här lilla men innehållsrika boken ger hon handfasta råd och många inspirerande exempel på hur andra har gjort - och vilka omvävlvande resultat de har uppnått - karen kingston har arbetat med feng shui i drygt tjugo år och utvecklat en speciell energireningsmetod - hon håller kurser och seminarier över hela världen"- boken 'rensa i röran med feng shui' utgiven på forums förlag år 2003 - originalets titel 'clear your clutter with feng shui' (1998(.

Marianne Johansson sa...

ska jag kommentera ovanstående på något sätt - den som känner mej - vet hur jag är - jag kan iaf säga att jag skickade efter denna bok - var det kanske år 2003 - eller år 2004 - eller kanske år 2005 - ifrån en av alla de bokklubbar jag vid den tiden var medlem i....

Marianne Johansson sa...

'omvälvande' i st f 'omvävlvande'...

Marianne Johansson sa...

jag trodde väl - egentligen - inte att den boken - dess råd och tips - skulle liksom 'gå hem hos mig' - jag är den jag är och det är inte mycket att göra åt...