lördag 17 juli 2010

uppmärksammad... - av lars gustafsson på hans blogg...

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

jag har just upptäckt - till min stora glädje - att jag blivit uppmärksammad av lars gustafsson på hans blogg - lars gustafsson's blogg...

Marianne Johansson sa...

uppmärksammad - i betydelsen misstolkad - nej det var inte roligt att bli kapitalt misstolkad som människa... jag hade en välvillig tolkning av honom - eftersom han är filosof och poet - vilket jag oxå mycket gärna skulle vilja vara - men han trodde jag var en hatisk illasinnad människa - bara för att jag under hans politiska skriveri - skrev inom parentes 'man kan förstå att personen ifråga i många år bott utomlands') - detta tolkade han på ett sånt extremt sätt som jag faktiskt inte alls hade för avsikt att han skulle göra - vissa saker är tydligen väldigt känsliga - och det behövs ibland inte mycket - för att överreaktioner ska ge sig till känna - bara att beklaga...