fredag 16 juli 2010

worte -

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

worte - was für worte werden gesagt? - welcherart worte? - worte - oder ohne - ohne was?

Marianne Johansson sa...

wortlosigkeit oder nicht - worte zum verzweifeln - oder worte zur freude - worte ganz einfach - oder irgendwelche bedeutung - bedeutungslos - kling - människor helt utan betydelse - var en ögonblicksassociation - jag - faktiskt - i min e-mail-konversation med en webb ansvarig på babelbloggen för någon tid sedan - förklarade att jag faktiskt - trots åldersskillnaden - känner en viss sorts släktskap med bob hansson - ja jämfört med poeten lars gustafsson som åldersmässigt endast skiljer sig 6 år från mig - så känner jag mig mycket närmare - rent sinnelagsmässigt och poetiskt - med bob hansson - trots åldersskillnaden på 28 år - har jag ett ungdomligt sinnelag? - i poetiskt avseende - jag vill gärna tro det! - släktskapen poetiskt med han den store lars gustafsson finns där absolut ej - speciellt inte efter den behandling han gett mig på sin blogg - olika människor behöver inte veta av varandra...