torsdag 7 juni 2012

Denis Scheck spricht mit Per Olov Enquist - DRUCKFRISCH - DAS ERSTE

3 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

jag retar mig på: dels att han inte under de få minuter som inspelningen varar kan avstå från rökandet - dels på att han inte behärskar det tyska språket - speciellt retar jag mig på att han tydligen ej har lärt sig den tyska grammatiken - vilket jag har tvingat mig själv att lära mig...

Marianne Johansson sa...

nu står det "det här videklippet är privat" - då - när jag förde över det från you tube - då - vid den tidpunkten var det iaf ej mer 'privat' än att det utan vidare gick att föra över till denna blogg... jag har ju iaf haft möjlighet att uttrycka min åsikt - dels om hans intensiva rökande och del hans brist på kunskaper i den tyska grammatiken...

Marianne Johansson sa...

'videoklippet' i st f 'videklippet'...'och dels' i st f 'och del'...