onsdag 6 juni 2012

Rolling Stones - Following The River - DODDY ZNP - YouTube.flv

3 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

that year! - 1963! - that month! - I had just become as much as 20 years of age - in november 1962 - then I was living in Upsala - studying to be a secretary - had just moved in with a fine elderly lady at östra ågatan 11 - my address then being marianne johansson c/o lindgren - ett mycket fint läge mitt i centrala upsala med fyrisån alldeles intill - terminen innan - ht 1962 - hade jag ej lyckats få en bostad inne i upsala - utan bodde några kilometer utanför staden - i sunnersta - c/o videgård...

Marianne Johansson sa...

har just upptäckt att mick jagger och jag är etwa gleichaltrig - han föddes år 1943...

Marianne Johansson sa...

mitt liv uppvisade ingen som helst likhet med det liv som här - sort of - visas... - att en gleichzeitigkeit föreligger behöver alltså ej - på något sätt - betyda något mer än just det - en gleichzeitigkeit ... bara en sånn saak som att jag dåå - vid denn tiden - liksom även nuu - vaar - och äär - en heelnykterist... bara en sånn saak!