lördag 2 juni 2012

Sister Act- I Will Follow Him

3 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

gläädje - jemeeensamm gläädje - tycks det - så tycks det mig...

Marianne Johansson sa...

en gemenskap i glädje - en glädjeyttring i gemenskap - en rytmisk känsla av glädje... ja för en stund kanske so was kan vara möjligt - men kan en sådan känsla hålla i sig hur så länge som helst? - jag betvivlar... sorg och glädje - båda dessa komponenter består ju livet av...

Marianne Johansson sa...

första gången jag hörde detta var i samband med ett filmat inslag jag hittade hos johnny söderberg för väl snart två år sen - denne johnny söderberg upptäckte jag alltså på maja lundgrens blogg... dessa två stockholmare - johnny och maja är gleichaltrig - johnny född i augusti år 1964 - maja född i mars år 1965...)(själv är jag alltså ej glecihaltrig med dessa två stockholmare - jag havande blivit född redan i november år 1942 - samma år som johnnys far blev född...)