lördag 28 januari 2012

Bara toppen på ett berg av is

Bara toppen på ett berg av is

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

den som känner mig - om inte på annat sätt så genom min blogg och vad jag försökt uttrycka via den/denna - kan kanske gissa sig till vad jag tycker...

Marianne Johansson sa...

att jag öht har 'upptäckt' denna blogg - som till ca 90% skrivs av chefredaktören för tidskriften Axess - nämligen den år 1960 lule-födde johan lundberg - har sin orsak i att denna johan lundberg med sin blogg har förekommit på maja lundgrens blogglista - innan hon för ngn tid sen tog bort denna lista från sin blogg - men vilken lista nu i stället återfinns på bloggen 'aud djupaudga'... jag blir mer eller mer chokerad varje gång jag läser det han uttrycker på sin blogg axess-bloggen ... (chockerad var ordet...)