tisdag 31 januari 2012

jag bryr mig inte tillräckligt...

1 kommentar:

Marianne Johansson sa...

om jag hade gjort det - brytt mig tillräckligt - så skulle jag fört över maja lundgrens senaste inlägg på sin blogg till min blogg - men som sagt - jag bryr mig inte tillräckligt - för mig är det ämnet hon tar upp och den artikel hon hänvisar till ej tillräckligt intressant - jag befinner mig inte i en sådan situation då sånt känns speciellt aktuellt - eller intressant - så var det sagt...(jag vet iaf att knausgaard fick en trea i moraltestbetyg av bengt brülde i sr.se/p3/christer - och jag vet oxå att jag upplyste maja om detta via e-mejl - och hon kunde då - tillfredsställande nog - konstatera att hon maja fått ett ngt bättre betyg av moralfilosofen i fråga - nämligen 'en klockren fyra' - jag håller koll på alla som blir intervjuade i 'moraltestet' i sr.se/p3/christer och naturligtvis tycker jag det mest intressanta är det omdöme som bengt brülde ger...