söndag 10 juni 2012

inte bryr jag mig...

4 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

inte bryr jag mig vad han thomas nydahl skriver om på sin blogg - jag visste inte att han fanns öht innan jag fick se hans namn och blogg - 'vaka över ensamheten' - på blogglistan hos 'aud djupaudga' - som i sin tur tidigare fanns på maja lundgrens blogglista - då när hon hade en sådan... inte bryr jag mig heller om vad maja lundgren och hennes kommentatorer skriver på hennes blogg lately - för mig totalt ointressant... - dock går jag varje dag - flera ggr - in på bloggen 'aud djupaudga' och kollar en del av de bloggare som finns upptagna där på hennes blogglista - - i första hand 'stationsvakt' och 'chronache di maja' - 'schlaug.se' - 'vaka över ensamheten' och 'axess'-bloggen... de enda av dessa som jag ev - om jag känner för det - kan föra över till min egen blogg är: 'schlaug.se' - 'stationsvakt' - 'chronache di maja' - 'axess'-bloggen - och 'aud djupaudga' - det är ej alltid jag tycker det som finns på dessa bloggar är tillräckligt intressant och bra sett ur min synvinkel - men ibland inträffar det - och jag kan då - med undantag för thomas nydahl och hans 'produktion' på sin blogg 'vaka över ensamheten' - via 'Blogger Dela' föra över till min blogg... - en form av 'erkännande' från min sida... så tycker jag man ska se det...

Marianne Johansson sa...

'cronache di maja' i st f 'chronache di maja'...

Marianne Johansson sa...

den enda av de bloggare jag nämnt som fortfarande är varje dag AKTIV PÅ SIN BLOGG: THOMAS NYDAHL - SOM VISST NU ÖVERGÅTT ATT BENÄMNA SIN BLOGG 'THOMAS NYDAHLS OCCIDENT'...

Marianne Johansson sa...

birger schlaug är oxå varje dag aktiv på sin blogg... och jag brukar faktiskt oxå - så gott som varje dag - föra över det han producerar - alltså föra över till en av mina båda bloggar - mestadels blir det 'keinerlei' bloggen...