söndag 10 juni 2012

Reinfeldt får slut på argument, kallar Sjöstedt "kåmmunist!"

6 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

det gäller ju att ha en röst som liksom håller - att framstå som en som har pondus och makt - som en som har rätten på sin sida ... vad tycker jag om hans - fredrik reinfeldts - sätt att agera? - den som har följt min blogg - om nu ngn öht har gjort det - torde nog kunna gissa sej till vad jag tycker...

Marianne Johansson sa...

i hatten ej fjäder har han nu fått - så sa en professor idag med namnet erik åström - han sa även att obama är världens mäktigaste man... det är alltså nu - som han professorn erik åström sa - ett plus i kanten som reinfeldt och hans regering - fick - får - med anledning av att obama - världens mäktigaste man - kommer på besök i stockholm den 4 och 5 september 2013 - i stället för att besöka putin - som från början var planerat... en viss snowdon - edward - kan kanske vara roten till det hela - eller hur man nu ska hitta passande ord - jag har liksom svårt för sånt - att hitta rätt ord...

Marianne Johansson sa...

'i hatten en fjäder' i st f 'i hatten ej fjäder'...

Marianne Johansson sa...

erik åsard var - är - rätt namn på professorn i fråga... ('åström' var alltså ej korrekt...)

Marianne Johansson sa...

har just här på min blogg skrivit ett nytt 'inlägg' med rubriken 'har just läst...' - som behandlar ämnet obamas besök i sverige i början av september detta år ...

Marianne Johansson sa...

ej 'snowdon' - rätt ord på personen i fråga som nu fått asyl i ryssland är edward snowden... jag kommer väl - rent namnmässigt - 'intuitivt' att tänka på ett namn som förekom ganska flitigt en gång för länge sen - en partner till princess margaret i england - han var visst fotograf den personen som blev adlad till att heta lord snowdon...