fredag 8 juni 2012

Robert Gustafsson - Oh Boy

5 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

this is just what I - sometimes - need - in order to - somehow or other - 'pigga up' myself... - tur att sånt finns tillgängligt - sånt som man i bland kan behöva... (behööva för 'humööret' - för det som kallas 'humööret' - vaa nu dä ä f'nått...)

Marianne Johansson sa...

även nu har jag sort of i uppiggane syfte behov av detta...

Marianne Johansson sa...

'uppigande' i st f 'uppiggane'...

Marianne Johansson sa...

..."förstår inte..." - dessa ord hörde jag nämnas - jag tror det var programledaren lundin som sa dom.... kom mej att associera till det upsalabon einar jakobsson sa kommentarsmässigt på sin blogg sent i förrgårkväll - strax före midnatt - med anledning av ngt jag dristat mig att skriva som en kommentar på hans blogg 'rapsodi'... (jag trodde dock att han såsom varande en legitimerad psykolog skulle förstå mer än 'average' so to speak... eller oxå ville han bara försöka få mig att förstå att jag helt enkelt inte hör hemma kommentarsmässigt på hans blogg - bloggen 'rapsodi'... ja han har fått mig att förstå det!

Marianne Johansson sa...

jag tror att jag efter ett tag -insiktsfullt - faktiskt - tog bort de två små kommentarer jag gjorde därstädes - alltså på bloggen 'rapsodi'...