fredag 8 juni 2012

SDU:s Gustav Kasselstrand i debatt mot Adam Cwejman

3 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

detta hittade jag på adam cwejmans blogg - hans inlägg där daterat 2012-05-01 - jag kan konstatera att gustav kasselstrand föddes den 27 juni år 1987 i valdemarsvik - den 27 juni föddes även min - gott sei dank - ännu i livet varande son - året var 1980 - den 27 juni föddes även han som har bloggen 'vaka över ensamheten' - thomas nydahl - hans födelseår var 1952 - en annan person som just i valdemarsvik - östergötland - blivit född: prof emeritus helge malmgren - verksam vid fil inst vid göteborgs universitet... (hans födelseår: 1945)

Marianne Johansson sa...

adam cwejman föddes den 12 januari år 1985...

Marianne Johansson sa...

vad jag tror mig ha förstått så gick han - adam cwejman - på studiegångens dagis...