torsdag 26 januari 2012

av misstag...

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

av misstag råkade jag föra över gårdagens blogginlägg hos schlaug.se - om tanter - det inlägget som jag igår här på min egen blogg förklarade att jag ej kände för att föra över till min blogg - nu blev det dess värre så ändå - men det var dagens blogginlägg om det politiska partiet med kristna förtecken som jag skulle föra över så snabbt som möjligt efter det att jag i min mobil tagit del av det och tyckt att det var urbra - nu blev det alltså så att innan råkade 'tant-varning' slinka in - komma med - av misstag - nu får det väl stå kvar här på min blogg - trots att jag ej gillar det uttrycket 'tant-varning' - det ingår ej i mitt språkbruk - jag har iaf ej sett det programmet som han gör reklam för - alltså hans intervju på 'kunskapskanalen' i svt - där han företar en intervju med en författare - i serien 'en bok - en författare'...

Marianne Johansson sa...

se även mitt inlägg igår - rubricerat 'idag'...