tisdag 24 januari 2012

Germaine Greer on why biodiversity is important

7 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

jag är nästan fyra år yngre än hon/henne - hon föddes den 29 januari år 1939 - jag föddes först den 17 november år 1942 - jag tror hon har födelsedag - den 29 januari - samtidigt som birger schlaug - men när hon germain greer fyller år - nämligen så mycket som 73 år - om fem dagar - då fyller han birger schlaug endast så lite som 63 år...

Marianne Johansson sa...

vackra naturbilder emellanåt...

Marianne Johansson sa...

de vackra naturbilderna kan man betitta dessa korta tidsavsnitt i video clippet: 0:28-0:38 (dvs 10 sekunder) - 1:04-1:10 (dvs 6 sekunder) - 1:38-1:43 (dvs 5 sekunder) och 2:07-2:12 (dvs 5 sekunder)...

Marianne Johansson sa...

66 år är den ålder som birger schlaug just i dag uppnår...

Marianne Johansson sa...

den exakt 10 år äldre germaine greer fyller just i dag alltså så mycket som 77 år...... själv har jag endast uppnått åldern 72 år och 2 månader och 12 dagar...

Marianne Johansson sa...

entschuldigung: hon - germaine greer - fyller e n d a s t 76 år i dag - alltså e j - som jag - fehlerhaft - angegeben habe - 77 år - förlååt germaine!

Marianne Johansson sa...

'germaine' i st f 'germain'...