torsdag 26 januari 2012

Iron Lady - Trailer

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

jag kommer ihåg att ulf lundell 'chockerades' - det kanske var att ta ii - men i alla fall kände en viss avsmak för detta att hon den 28-åriga tjejen annie lööf - en av medlemmarna i sveriges sittande regering - 'näringsminister' - och ledare för det parti som har beteckningen 'c' - öppet deklarerade - då hon fick sin nya maktposition förra året - att hon hade denna 'Iron Lady' - margaret thatcher - som sin idol! - jo jag tackar! - själv har jag - som den obetydliga - maktlösa - hjälplösa - ensamma - gamla kärring - på gravens rand - som lilla jag _ med närmare 130 kilos nettovikt - är - 70 år i år! - noam chomsky som min idol! - en viss skillnad - som iaf jag upplever det som...

Marianne Johansson sa...

numera är min nettovikt 110 kilo... numera är jag 72 år...