tisdag 31 augusti 2010

DANIEL RICHTER - MEIN LEBEN / MA VIE

8 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

han - daniel richter - kan uttrycka sig - på mer än ett sätt - kul!

Marianne Johansson sa...

här i detta video clip här man honom inte tala - man hör inte hans underbara tyska - som jag älskar - det hamburgska tyska talet - men i inlägget här innan kan man få höra honom tala - oj! - nu har jag kommit till dryga tredjedelen av clippet och upptäcker att han faktiskt oxå i detta clippet talar - kul - en kul och humoristisk människa! - en sån människa som jag gillar...

Marianne Johansson sa...

redan efter en fjärdedel av klippet börjar han tala...

Marianne Johansson sa...

'hör' ej 'här'...

Marianne Johansson sa...

... versucht - herauszufinden...

Marianne Johansson sa...

som jag skrivit någon annanstans här på min blogg vad gäller denne tyske konstnär - aus hamburg! - så gillar jag faktiskt ej hans konst - hans konst tilltalar mig inte - det är bara han som person som sort of tilltalar mig - hans personlighet...

Marianne Johansson sa...

"behauptet das gegenteil!" - ja: das leben ist - ganz einfach - voll widersprüchlichkeiten!

Marianne Johansson sa...

endast tillfälligtvis var det så att det var tyst - ljudet var borta... nu hör man alltså ljudet - och pratet! - utan problem...