söndag 29 augusti 2010

i ämnet lars gustafsson....

6 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

jag har just läst ulf erikssons recension i gp - dvs av herr gustafssons senaste bok - diktsamlingen - 'om begagnandet av elden'...

Marianne Johansson sa...

ävenså har har jag nu läst recensionen i sydsvenskan - nämligen den av chefredaktören därstädes författade recensionen - namnet på chefredaktören: daniel sandström...

Marianne Johansson sa...

likaså har jag nu läst recensionen - skriven av henrik petersen i hd - helsingborgs dagblad - och ävenså recensionen skriven i norrköpings tidningar - av en mats granberg...

Marianne Johansson sa...

'av sej själv' det inlägget med de kommentarer jag gjort under det inlägget skulle jag vilja referera till i ämnet lars gustafsson...

Marianne Johansson sa...

datumet i fråga: lördagen den 28 augusti - på inlägget 'av sej själv'...

Marianne Johansson sa...

einar jakobsson - han med blogen 'rapsodi' - är en stor beundrare av lars gustafsson...