måndag 23 augusti 2010

en komposition...

4 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

- en sammanställning - ett sammanfogande - 'kompott' - 'en blandad kompott' - kompotten gjord av: 'undertecknad' - 'the blog administrator' - that is: me - i egen hög person - 'hög?' - nej - ganska allvarlig - och helt nykter...

Marianne Johansson sa...

det är alltså det här insamlandet av en massa jag upptäcker på you tube som jag avser - alltså då på den tiden då det var möjligt att samla in från you tube till min blogg - nu sedan någon vecka tillbaka är denna möjlighet för mig stängd ...(!)

Marianne Johansson sa...

jag får nu sort of återupptäcka det som jag redan har samlat på mig - då - från den tiden - detta att samla på mig fr you tube till min blogg fortfarande var möjligt för mig...

Marianne Johansson sa...

det har alltså till för ca en vecka sen varit möjligt för mig att samla in till min blogg fr you tube - då jag skrev kommentaren den 3 oktober år 2011 var det tydligen oxå en period - dock ganska kort sådan tror jag - då det var omöjligt för mig... (det är märkligt - jag trodde jag skrev just den kommentaren nyss kl 15:46 som nu verkar vara skriven den 3 oktober år 2011...!!!???